عشق یعنی...


رویای خسته

مشکلاتت رو با مداد بنويس ، پاک کن رو در اختيار خدا بگذار

 

عشق یعنی .... 

 

 عشق يعني يك سلام و يك درود

 عشق يعني درد و محنت در درون

 عشق يعني يك تبلور يك سرود

 عشق يعني قطره و دريا شدن

 عشق يعني يك شقايق غرق خون

 عشق يعني زاهد اما بت پرست

 عشق يعني همچو من شيدا شدن

 عشق يعني همچو يوسف قعر چاه

 عشق يعني بيستون كندن بدست

 عشق يعني آب بر آذر زدن

 عشق يعني چون محمد پا به راه

 عشق يعني عالمي راز و نياز

 عشق يعني با پرستو پرزدن

 عشق يعني رسم دل بر هم زدن

 عشق يعني يك تيمم يك نماز

 عشق يعني سر به دار آويختن

 عشق يعني اشك حسرت ريختن

 عشق يعني شب نخفتن تا سحر

 عشق يعني سجده ها با چشم تر

 عشق يعني مستي و ديوانگى

 عشق يعني خون لاله بر چمن

 عشق يعني شعله بر خرمن زدن

عشق يعني آتشي افروخته

 عشق يعني با گلي گفتن سخن

 عشق يعني معني رنگين كمان

 عشق يعني شاعري دلسوخته

 عشق يعني قطره و دريا شدن

 عشق يعني سوز ني آه شبان

 عشق يعني لحظه هاي التهاب

 عشق يعني لحطه هاي ناب ناب

 عشق يعني ديده بر در دوختن

 عشق يعني در فراقش سوختن

 عشق يعني انتظار و انتظار

 عشق يعني هر چه بيني عكس يار

 عشق يعني سوختن يا ساختن

 عشق يعني زندگي را باختن

 عشق يعني در جهان رسوا شدن

 عشق يعني مست و بي پروا شدن

 عشق يعني با جهان بيگانگى

 

عشق یعنی ....؟



نظرات شما عزیزان:

آزاد
ساعت19:11---9 مهر 1390
سلام دوست عزیز چه وبلاگ خوبی داری!!!!!!
ممنون میشم که به کلبه ما هم سر بزنی!!!


محمد
ساعت1:45---28 تير 1390
سلام
برای اینکه همه از پست های شما استفاده کنند
بعد از گذاشتن کد در وبلاگتان
لینکتان را ارسال فرمایید
ضمنا تصمیم گرفتیم قرعه کشی راه بیندازیم و به قید قرعه یک شارژ همراه اول و یا ایرانسل به دوستان هدیه کنیم
می توانید امتحان کنید


حباب
ساعت1:14---28 تير 1390
سلام
یه موضوعی مدت ها فکرمو مشغول کرده. من هم یه مقاله ای در موردش نوشتم با عنوان « این ره که تو می روی به ترکستان است » خواهش می کنم بخونیدش و نظرتون رو هم بگین. خیلی برام مهمه.
بازم به وبلاگت سر می زنم به این امید که دیگه اینقدر شکوه و شکایت نشنوم.


farin
ساعت16:26---27 تير 1390
عشــــــــــــــق یعنی همه چیــــــــــــــــــز!!
مرسی سر زدی!من لینکت کردم..
منولینک نکردی که!!!
بی زحمت لینک کن!!


ali
ساعت13:42---27 تير 1390
سلام
منظورت ر ا نفهمیدم
میشه دوباره بگی


farin
ساعت2:26---27 تير 1390
سلام دوست عزیز!من farinهستم ..یه

وب زدم که خیلی دوسش دارم ومیخوام این

وب روبه داداشم هدیه بدم!

خوشحال میشم شماهم قدم رنجه فرمایید

به وب من یه سرکوچیک بزنیدونظر

بدید!!منتظرشماهستم..وب شماروهم

بی بروبرگشت لینک می کنم!

فقط یه سوال جایی واسه وبلاگ من هم

توی لینک های وب خوب شما هســ؟؟

باتشکرfarin


الهه
ساعت9:09---26 تير 1390
در انتظار دیدنت همه دل ها بی قرارند
ای تک ستاره ی بهشت حسرت به دلمان نگذار........
عیدت مبارک


majid
ساعت11:59---24 تير 1390
salam mamnoon k behem sar zadi webeet kheili ba hale
bazam bia samte ma


mohamad
ساعت1:02---23 تير 1390
سلام به شما.وبلاگ زیبایی دارید.من میخوام یه پیشنهادی بهتون بدم اگه بفکر کسب درامد اینترنتی هستید حتما از این سایتهایی که پایین لینکشو نو میذارم دیدن کنید در ضمن در وبلاگم به چندتا از بهترین سایتهای کسب درامد اشاره کردم میتونید هرکدومو که دوس دارین استفاده کنید تا در کنار وبلاگ نویسی کسب درامد هم داشته باشید.



http://www.easy4you.mihanblog.com/post/31





http://www.easy4you.mihanblog.com/post/32


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در پنج شنبه 23 تير 1398برچسب:,ساعت 1:46 توسط iman| |


Power By: LoxBlog.Com

javahermarket